Týká se to v současné době celkem 333 subjektů, které mají rámcovou smlouvu s odborem hospodaření s majetkem Magistrátu hl. m. Prahy (HOM MHMP) nebo Technickou správou komunikací hl. m. Prahy (TSK) na opakované využití chodníků a jiných prostranství pro provoz restaurační zahrádky. Současný proces je totiž výrazně komplikovaný, časově a administrativně náročný nejen pro podnikatele, ale zbytečně zatěžuje i úředníky.
„Chceme celý proces výrazně zjednodušit, protože ta byrokracie je v tomto případě opravdu šílená. Stávající postup byl komplikovaný jak pro žadatele, tak pro samotný úřad, a já opravdu nevidím jediný důvod, proč by měl majitel cukrárny, kavárny, nebo jiného zařízení podávat stejnou žádost na několik míst. Tím, že celý ten postup zdigitalizujeme, odpadne nutnost obíhat jednotlivé úřady,“ upřesnila primátorka hl. m. Prahy Adriana Krnáčová.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV