Laudát (TOP 09): Nebude na investice, prožrali jste růst

30.06.2017 12:21

Projev na 59. schůzi Poslanecké sněmovny dne 30. 6. 2017 k návrhu poslanců Víta Kaňkovského, Jana Bartoška a Jaroslava Zavadila na vydání zákona, kterým se mění zákon o poskytování dávek osobám se zdravotním postižením

Laudát (TOP 09): Nebude na investice, prožrali jste růst
Foto: Hans Štembera
Popisek: František Laudát

Děkuji za slovo, pane místopředsedo. Dámy a pánové, to je přesně smutný závěr politiky této koalice. Vy jste zcela nepokrytě rozdávali peníze těm, kteří je nepotřebují, přijímali jste zbytné nové úředníky, desetitisíce, a tohle je výsledek. My jsme vás tady milionkrát varovali, že prostě je tady vedle kategorie skutečně potřebných lidí a pro ty potom ty peníze nebudou. Samozřejmě tohle je návrh, který má hlavu a patu, takže o podpoře není pochyb. Ale samozřejmě vy dostáváte republiku do obrovské pasti. Je to výsledek. Já jsem tady říkal několikrát, že sociální demokracie ve skutečnosti dělá asociální politiku a zcela výjimečně se naprosto musím ztotožnit s ministrem financí. Nebude na investice, prožrali jste růst, to je výsledek vaší politiky. (Zcela ojedinělý potlesk v pravé části sálu.)

Ing. František Laudát

  • Předseda Klubu angažovaných nestraníků (KAN)

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: PV

Ing. Martin Kolovratník byl položen dotaz

Byl byste pro, aby měli cyklisti SPZ?

Cyklisti jsou všude a dost často bohužel nedbají pravidel silničního provozu. Už víckrát se mi ale stalo, že udělali nějaký přestupek a vlastně jim to projde, protože je nemáte jak identifikovat, i když je třeba natočíte nebo je zachytí nějaká kamera. Neměli by mít na kole něco, podle čeho půjdou id...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Senátor Hraba: Pohlaví existují jen dvě. Nic jiného není pravda

22:12 Senátor Hraba: Pohlaví existují jen dvě. Nic jiného není pravda

Komentář na svém veřejném facebookovém profilu k výuce o genderu ve školách.