Za čtyři roky navýšila (Jaroslava Pokorná Jermanová - pozn. red.) výdaje ve veřejné dopravě o 1,5 miliardy, z 2 na 3,5 miliardy Kč. Financování krajů navíc nezohledňuje nárůst obyvatel, jen ve Středních Čechách jde o 200 tisíc obyvatel za posledních 15 let navíc, to nám taky napomáhá. Příjmová stránka kraje se teď díky vládě ještě o miliardu snížila. A teď to hlavní: na jaře jsme žádali ministra Havlíčka o pomoc na dopravu Středočechů za výpadky příjmů během Covidu, nepomohl.
Omezení na lokálkách jsou proto výsledkem jednání ministra Havlíčka. Veřejnou dopravu v kraji tím zařízl a teď se po ní vozí. Místo jednání se Středočeským krajem jezdí na lokálkách, zástupce kraje nezve.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Článek obsahuje štítky
doprava , kraj Středočeský , STAN , Lochman
autor: PV
Veřejná doprava
Dobrý den, když tak myslíte na ekologii, proč v Praze není hromadná doprava pro všechny zdarma?
Další články z rubriky

12:17 Senátor Hraba: TOP 09 se asi zdá, že mají zbytečně moc voličů
Komentář na svém veřejném facebookovém profilu k europoslanci za TOP 09 Niedermayerovi.
- 10:17 Šťastný (PRO): Když stát rabuje obce
- 8:14 Senátor Hájek: Leyenová. Sebereflexe = 0. Sebevědomí = 100
- 6:14 Balaštíková (ANO): Tohle není obnova důvěry, to je její kremace
- 22:31 Peštová (ANO): Blackouty nejsou strašení – jsou reálná hrozba. A tato vláda ji ignoruje
- 21:02 Udženija (ODS): Pražští záchranáři patří mezi světovou špičku