„Po schválení vládou 25. září budou ze strany investora, Ředitelství silnic a dálnic, zahájena výběrová řízení. Předpokládám, že samotná stavba začne v průběhu 2. čtvrtletí roku 2014 a bude trvat 36 měsíců. Obchvat zlepší plynulost a bezpečnost místní dopravy, sníží hlukové a emisní zátěže v obytné zástavbě. Změní podmínky pro tranzitní dopravu,“ uvedl ministr dopravy Zdeněk Žák. Například jen Třinecké železárny expedují z regionu ročně desetitisíce kamionů.
Silnice I/11 mezi Ostravskou aglomerací a česko-slovenskou hranicí patří mezi nejzatíženější úseky silniční sítě na území Moravskoslezského kraje. V minulém období byl tento tah modernizován zejména od slovenské hranice přes Jablunkov až po město Třinec. Samotný průtah aglomerací Třince však dosud zůstává problematický s častými dopravními zácpami.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Ministerstvo dopravy