Díky funkční digitalizaci Ministerstva práce a sociálních věcí už nemusí žadatelé o příspěvek na bydlení složitě dokládat platby za elektřinu a plyn. Díky automatizaci jsme navíc ušetřili 38 731 minut práce našich pracovníků a investované náklady se nám vrátí do jednoho roku. Jak to funguje?
Za červenec si nechalo svoje náklady na energie sehrát 5533 klientů. Z toho 87 procent výzev šlo na dodavatele energií, kteří jsou připojeni na naše integrační rozhraní. Díky tomu bylo 99 procent z těchto výzev vyřízeno automaticky.
Náš cíl je, aby všichni, kdo se na procesu podílejí (v tomto případě dodavatelé energií), měli možnost realizovat celý proces automaticky. Proto dáváme k dispozici dobře popsané integrační rozhraní, přes které mohou dodavatelé s námi komunikovat.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV