Cílem této již tradiční celosvětové kampaně Organizace pro ekonomickou spolupráci a rozvoj (OECD) je bojovat proti chudobě, podporovat finanční gramotnost a šířit osvětu v oblasti finanční prosperity napříč generacemi. Národním koordinátorem této akce je Ministerstvo financí, hlavními organizátory jsou EFPA ČR a yourchance o.p.s. Do organizace kampaně se tentokrát zapojila také Nadace České spořitelny. Akci tradičně svou záštitou podporují MŠMT a ČNB. Národním tématem budou kompetence pro finanční zdraví.
Po celém Česku budou ve zmiňovaném březnovém týdnu probíhat na školách, v dětských domovech a na místech běžně dostupných veřejnosti interaktivní přednášky, workshopy, webináře, setkání s podnikateli a odborníky z praxe zaměřené na podporu finančního vzdělávání dětí a mládeže.
Smyslem celosvětové iniciativy je oslovit co největší počet dětí, mládeže a mladých dospělých, zvyšovat jejich povědomí o důležitosti finančního vzdělávání a zdravých finančních návyků, které jsou nezbytné pro správná finanční rozhodnutí v každodenním životě. Dalšími cílovými skupinami projektu GMW jsou rodiče žáků a studentů, pedagogové a skupiny sociálně ohrožené či vyloučené dospělé populace.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV