Hlavním smyslem setkání v kině Scala v Brně bylo zabránit obavám z tématu společného vzdělávání a seznámit výchovné poradce se změnami ve vzdělávání dětí, žáků a studentů se speciálními vzdělávacími potřebami. Hlavními body diskuze byla role výchovných poradců, školních metodiků prevence, školních psychologů a školních speciálních pedagogů ve školách.
				
				Zástupci MŠMT a NÚV představili formy metodické podpory jejich práce a připravované změny financování výchovných poradců. Součástí diskuze byla také spolupráce škol a školských poradenských zařízení, možnost vytváření bezpečných škol otevřených spolupráci s rodiči. Nechyběly ani informace o nových podpůrných opatřeních pro školy, o změnách financování a o možnostech podpory vzdělávání ve školách, které se věnují vzdělávání žáků se širokým spektrem speciálních vzdělávacích potřeb.
Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV
Co přesně chcete?
Vy: Chci, aby sociální služby měly stabilní financování a uznání, které si zaslouží. Já: Co tím uznáním myslíte? Budete usilovat o navýšení platů sociálních pracovníků? Jaká mzda je podle vás pro ně adekvátní? Vy: Chci spravedlivější důchodový systém, který zajistí důstojné stáří. Já: Co myslíte t...
Další články z rubriky
                                    9:15 Vích (SPD): Evropa potřebuje mír, ne další válku
Zatímco se Maďarsko a Slovensko odvážně vydávají cestou zdrženlivosti, Česká republika zatím stále v…
                                
    
                                
                                              
                                              



