Vážně nechci mé milé Kladeňáky provokovat, protože o modernizaci trati Kladno – Praha se mluví až nekonečně a neslušně dlouho.
Přesto, nebo spíš právě proto, jsem prosazoval, aby jednou z prioritních staveb vyjmenovanou v nově schválené novele zákona o urychlení dopravní infrastruktury, vodní a energetické infrastruktury a infrastruktury elektronických komunikací byla právě tato stavba.
Podařilo se. Neznamená to, že je vše vyřešeno a hned zítra se zázračně staví, ale tento zákon by měl jít realizaci alespoň trochu naproti.
Zajímavostí je, že tento zákon, který byl poslaneckou iniciativou, nakonec podpořily všechny strany.
Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Proč by měl Babiš dotace vracet?
Že by tím přibyly peníze do rozpočtu je sice asi fakt, ale není přeci jediný, kdo je čerpá. Tak proč zrovna jen on? Neměly by se tak spíš dotace zrušit? A jestli je Babiš dostal nějak neoprávněně, tak není na místě řešit to, jak je to možné a zda je jediný? A taky, zda by za neoprávněné přidělení mě...
Další články z rubriky
7:17 Skopeček (ODS): Dali jsme ty peníze do jiného hrníčku
Reakce na svém veřejném facebookovém profilu na zrušení poplatku za obnovitelné zdroje energií
- 6:23 Koudelka (Trikolora): ESLP zasáhl, soudy ČR porušily právo na obhajobu
- 4:31 Kavij (KSČM): Dopis osmi (Jsme sjednoceni)
- 23:08 DSZ - ZA PRÁVA ZVÍŘAT: Podporujeme ukončení prodeje živých ryb
- 21:03 Niedermayer (TOP 09): Hloupost, kterou jen tak někdo nepřekoná
- 20:07 Hejtman Kuba: Nová komunikace přináší zklidnění dopravy v centru města



