Stavba metra D je pro hnutí ANO jednou z dopravních priorit a geologický průzkum, který byl vypsán ještě předchozím vedením magistrátu, je sice důležitým a nezbytným krokem, avšak se samotnou výstavbou nemá nic společného. Stále je nutné vyřešit problémy s výkupem pozemků v Krči, kde je žaloba na platnost územní rozhodnutí. Následně je samozřejmě nutné vypsat složitou soutěž na zhotovitele samotné stavby a tu dovést do úspěšného konce.
Právě nepravomocné územní rozhodnutím je přitom tím hlavním důvodem, proč Rada na svém pondělním jednání hlasovala o zakázce za 1,5 miliardy poprvé v historii magistrátu v tajné volbě, čímž zejména Piráti popřeli hlavní zásady, se kterými do politiky šli – transparentnost a otevřenost.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV
Veřejná doprava
Dobrý den, když tak myslíte na ekologii, proč v Praze není hromadná doprava pro všechny zdarma?
Další články z rubriky

18:02 Rajchl (PRO): Pokud uspějeme, od totalitního kyjevského režimu se distancujeme
Komentář na svém veřejném facebookovém profilu k Ukrajině.
- 16:14 Schillerová (ANO): Moc v ČR mají lobbisté bank, zbrojařů a energetických gigantů, ne Fiala
- 14:12 Turoňová (Stačilo!): Na Krétu a Gavdos se valí tisíce migrantů
- 12:17 Senátor Hraba: TOP 09 se asi zdá, že mají zbytečně moc voličů
- 10:17 Šťastný (PRO): Když stát rabuje obce
- 8:14 Senátor Hájek: Leyenová. Sebereflexe = 0. Sebevědomí = 100