Květnový průzkum agentury SANEP, která se v posledních třech letech opakovaně nejblíže trefila do skutečného volebního výsledku SPD, ukazuje, že máme aktuálně podporu 12,2 % občanů, což znamená 1,6% nárust oproti našemu volebnímu výsledku vloni v říjnu. Místo 22 mandátů ve Sněmovně bychom nyní měli 26 a posílili bychom. Dovolte mi, abych vám od srdce poděkoval za Vaši podporu, a slibuji, že budeme nadále ze všech sil prosazovat náš politický program. S tím, jak se blíží důležité letošní říjnové komunální volby, totiž znovu začíná lživá mediální dehonestace a zároveň totální manipulace s předvolebními průzkumy preferencí jednotlivých politických stran. Jednotlivé agentury se zásadně liší ve výsledcích průzkumů. Rozdílnost jejich výsledků jednoznačně potvrzuje buď nízkou profesionalitu nebo vytváření výsledků na základě objednávky. Tak jako tak je to velmi špatně a občané jsou těmito agenturami a s nimi spojenými médii soustavně podváděni a obelháváni. Práce těchto agentur a zaplacených novinářů je součástí manipulace s voliči.
Podvody, cenzura, lži a antikampaně médií a také agentur, které dělají průzkumy volebních preferencí, proti našemu hnutí SPD budou nadále pokračovat. Je to trend vůči všem vlasteneckým stranám po celé Evropě. Jsme totiž tvrdou konkurencí dosavadnímu politickému establishmentu. Nevěřte médiím ani těmto agenturám ani slovo! Česká média a agentury neberou ohled na objektivitu, nezávislost a vyváženost informací, které lidem poskytují. Jejích účelem je něco úplně jiného než vaše informování o reálné situaci v naší zemi a ve světě. Proto nás až na čestné výjimky buď pomlouvají nebo manipulují s průzkumy. Přes tuto neustálou očerňující kampaň však všechny vlastenecké strany v Evropě ve volbách zásadně posilují. Lidé otvírají postupně oči a nenechávají se již obelhávat médii.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV