Zhlédl jsem propagační stránky http://www.chranimekorunu.cz/ naší zatím mocné ČNB. Jsou z roku 2012, kdy občané této instituci věřili jistě více než nyní.
Podívejte se a zahrajte si na Kapitána inflace, Bezpečnou bankovku či Strážce brány. Zjistíte, jak nelehký život má bankéř roku, odvážný pan guvernér Singer*.
Akcí, které propagují nezbytnost té či oné státní instituce, nám přibývá a přibývá. Projekty spolufinancované EU mají dané procento, které musí utratit za propisky a vlaječky. Unijní propaganda ale funguje, navzdory tomu, že reálné dopady jsou často negativní (například Řecko bylo dvacet let největším příjemcem EU peněz na hlavu). Díky ní jsem se setkal i s názorem, že nebýt našeho vstoupení do EU, nepostavíme v České Republice nové silnice.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Svobodni.cz