Je jasné, že A. Babiš loni na počátku léta s využitím svého marketingového zázemí a svého mediálního koncernu celou věc s reorganizací policie nafoukl, přikrášlil a zkreslil. To, že mu to velká část české veřejnosti uvěřila, je bohužel také pravda. Obávám se, že dnešní tvrdá vyjádření vůči Babišovi a jeho marketingově úspěšné akci z loňského léta, počínaje Sobotkou a Chovancem přes představitele pravice, Babiše a jeho volební výsledky neohrozí. Letní marketingově úspěšná akce Babišovi pomohla posílit jeho politickou pozici, především na úkor ČSSD.Těch cca 30 -35 % občanů, kteří uvažují o volbě Babiše a jeho hnutí v příštích sněmovních volbách, to ale velmi pravděpodobně vůbec nezviklá.
Babiš má ale ještě další problém. Přislíbil zpracovat forenzní audit svých příjmů v souvislosti s nákupem dluhopisů, na který mu v jeho příjmech údajně chybělo cca 150 milionů korun. Připusťme, že Babiš a jeho auditoři tuto částku někde najdou. Obávám se, že 150 milionů je částka takové dimenze, že to lidé jen těžko mohou vnímat. Pro lepší pochopení celé věci by bylo vhodnější, kdyby ta částka byla nižší. Několik milionů nebo několik set tisíc korun…
Babiš, jistě v souladu s náměty ze svého marketingového zázemí, se celou věc okamžitě snaží obrátit, a ze všech lídrů politických stran přichází především k těm, kde cítí, že by mohl být nějaký problém. Nevšímá si tedy Bělobrádka a jeho příjmů z veterinární praxe, ani Fialy a jeho příjmů z univerzity, ale zcela nepochybně se zaměří na předsedu ČSSD Sobotku a předsedu TOP 09 Kalouska. A ty údery na předsedu ČSSD Sobotku jsou velmi přesně kalibrované a cílené.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV