Ve vlastních, Babišových médiích, ani ve spřátelených médiích se mnoho o Vondruškově odchodu nepsalo, i když tento muž v čele vládní agentury vydržel dlouhá léta a pracoval velmi kvalitně. A zdá se, že soustředěné úsilí této agentury se podepisuje i na letošních nárůstech počtů do země přijíždějících turistů (a to i přes očekávaný pokles turistů z Ruska). Důvody Vondruškova odchodu se tehdy nikdo neobtěžoval uvést. Prostě žádné nebyly… Až teď vidíme, o co šlo.
V médiích se nyní objevila velmi krátká zpráva, že vítězem veřejné zakázky na nákup mediálního prostoru v rozhlase pro agenturu Czechtourism za 5,4 mil. Kč se stala společnost Lin, která patří do mediální divize Agrofertu.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV