Na čtvrté straně této přílohy upozorňuje Financial Times na to, že čeští oligarchové nakupují média a soustředí tak do svých rukou mediální moc. Hovoří například o A. Babišovi a o tom, že kromě toho, že je majitelem s u nás ničím nesouměřitelného mediálního impéria MAFRA, může mít jako místopředseda vlády vliv i na veřejnoprávní televizi.
Takovéto články, které popisují skutečnosti, jimž se česká média pochopitelně vyhýbají, mohou být pro evropské ekonomické a politické elity signálem, že Česká republika nemusí být tak úplně demokratickým státem, kde existuje férová ekonomická soutěž a kde bude tato soutěž zajištěna i do budoucna…
Jiří Paroubek
Ing. Jiří Paroubek
Redakci PL můžete podpořit i zakoupením předplatného. Předplatitelům nezobrazujeme reklamy.
Jste politik? Zveřejněte bez redakčních úprav vše, co chcete. Zaregistrujte se ZDE.
Jste čtenář a chcete komunikovat se svými zastupiteli? Zaregistrujte se ZDE.
autor: Paroubek.cz