Paroubek: Průzkum Data Collect součástí marketingu A. Babiše

17.05.2014 13:11 | Zprávy

Již při zveřejnění prvního průzkumu Data Collect jsem se podivoval, k čemu se propůjčil p. Herzmann. Metoda průzkumu byla přitom naprosto neslýchaná a diskutabilní. Zcela nereprezentativní vzorek pouhých pětiset respondentů. Z toho polovina byla dotazována telefonicky (!).

Paroubek: Průzkum Data Collect součástí marketingu A. Babiše
Foto: archiv red, tan
Popisek: Jiří Paroubek

Také druhý průzkum Data Collect je perlou české sociologické vědy. Česká levice podle Herzmanna by měla pouhopouhou čtvrtinu hlasů! Kam se podělo dalších 22-23 % levicových hlasů? To autora průzkumu neznepokojuje.

Pan Herzmann o metodě průzkumu vůbec nemluví. Bude zřejmě stejně důvěryhodná, jako ta v případě prvního průzkumu. Žádám jej, aby tajuplnou metodu svého průzkumu hned zveřejnil.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: NS - LEV 21

Rozpočet EU

Paní Nerudová, vy se pyšníte tím, že jste u tvorby rozpočtu EU. Jednak mě zaráží, že u toho nejsou všichni europoslanci, že je to, jestli to chápu správně, jen pár vyvolených? A co je také zarážející, jestli jste první z politiků ČR. Jak je možné, že při jednání o tak zásadní věci nemají zástupce vš...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Zelení: Je čas udělat tenhle krok i u nás

23:08 Zelení: Je čas udělat tenhle krok i u nás

Komentář na veřejném facebookovém profilu strany k celostátní jízdence v Norsku