Paroubek: Průzkum Data Collect součástí marketingu A. Babiše

17.05.2014 13:11 | Zprávy

Již při zveřejnění prvního průzkumu Data Collect jsem se podivoval, k čemu se propůjčil p. Herzmann. Metoda průzkumu byla přitom naprosto neslýchaná a diskutabilní. Zcela nereprezentativní vzorek pouhých pětiset respondentů. Z toho polovina byla dotazována telefonicky (!).

Paroubek: Průzkum Data Collect součástí marketingu A. Babiše
Foto: archiv red, tan
Popisek: Jiří Paroubek

Také druhý průzkum Data Collect je perlou české sociologické vědy. Česká levice podle Herzmanna by měla pouhopouhou čtvrtinu hlasů! Kam se podělo dalších 22-23 % levicových hlasů? To autora průzkumu neznepokojuje.

Pan Herzmann o metodě průzkumu vůbec nemluví. Bude zřejmě stejně důvěryhodná, jako ta v případě prvního průzkumu. Žádám jej, aby tajuplnou metodu svého průzkumu hned zveřejnil.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: NS - LEV 21

Ing. Klára Dostálová byl položen dotaz

To jako celou EK a vůbec celou EU řídí jeden člověk?

Vy tvrdíte, aspoň jsem si to zde přečetla, že podle vaší frakce by Ursula von der Leyen měla skončit, aby se Brusel vrátil nohama na zem a pracoval pro občany, ne proti nim. To její odvolání ovlivní celé fungování a politiku EU, které, souhlasím s vámi, je třeba změnit?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:
Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Vích (SPD): Opět problém s migrací z jihu. Řecko se musí bránit samo

6:09 Vích (SPD): Opět problém s migrací z jihu. Řecko se musí bránit samo

Nelegální migrace do EU opět sílí. A v Bruselu je pohoda, čeká se na účinnost Migračního paktu, kter…