Paroubek: Průzkum Data Collect součástí marketingu A. Babiše

17.05.2014 13:11 | Zprávy

Již při zveřejnění prvního průzkumu Data Collect jsem se podivoval, k čemu se propůjčil p. Herzmann. Metoda průzkumu byla přitom naprosto neslýchaná a diskutabilní. Zcela nereprezentativní vzorek pouhých pětiset respondentů. Z toho polovina byla dotazována telefonicky (!).

Paroubek: Průzkum Data Collect součástí marketingu A. Babiše
Foto: archiv red, tan
Popisek: Jiří Paroubek

Také druhý průzkum Data Collect je perlou české sociologické vědy. Česká levice podle Herzmanna by měla pouhopouhou čtvrtinu hlasů! Kam se podělo dalších 22-23 % levicových hlasů? To autora průzkumu neznepokojuje.

Pan Herzmann o metodě průzkumu vůbec nemluví. Bude zřejmě stejně důvěryhodná, jako ta v případě prvního průzkumu. Žádám jej, aby tajuplnou metodu svého průzkumu hned zveřejnil.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: NS - LEV 21

Proč by se Ukrajina měla vzdát svého území?

Jde přeci o princip, proč ustupovat agresorovi? A proč vám taky píšu je, že nechápu, jak jste to myslel, že bude Ukrajina válčit o své zájmy do posledního Čecha či Slováka. Vždyť přeci ČR žádné vojáky do boje na Ukrajinu nevysílá, co vím, tak tam šlo válčit jen pár lidí dobrovolně a vláda ani vojáky...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Rozvoral (SPD): Zajistíme silnou a prosperující Českou republiku!

11:02 Rozvoral (SPD): Zajistíme silnou a prosperující Českou republiku!

Velmi děkujeme všem občanům, kteří nás přišli podpořit minulý týden na Staroměstské náměstí v Praze.…