Lidé také nově budou vědět jaký subjekt na ně cílí, za kolik peněz a proč. Návrh nyní míří do trialogu.
„Je naprosto nepřijatelné, aby politici v kampaních zneužívali osobní údaje lidí. Cílem nových pravidel je zabránit manipulaci s voliči, kterou usnadňuje velmi úzké cílení. To nejenže přispívá k polarizaci společnosti, ale také narušuje soukromí lidí. S hrdostí mohu říci, že po dnešku jsme o krok blíže ke spravedlivější politické soutěži,” vysvětluje pirátský europoslanec a kvestor Evropského parlamentu Marcel Kolaja.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Článek obsahuje štítky
EU , kampaň , legislativa , osobní údaje , piráti , politika , reklama , GDPR
autor: PV
Záhada daru
Zabývá se někdo otázkou, proč, když někdo chce darovat peníze státu, tak jde zrovna za ministrem spravedlnosti a ne třeba za ministrem financí nebo premiérem? A jak je možné, že se dary neprověřují a neschvaluje je minimálně celá vláda? Mně to celé zavání korupcí. Jak to vidíte vy? A ještě k tomu pů...
Další články z rubriky

6:09 Vích (SPD): Opět problém s migrací z jihu. Řecko se musí bránit samo
Nelegální migrace do EU opět sílí. A v Bruselu je pohoda, čeká se na účinnost Migračního paktu, kter…
- 4:31 Prokšanová (KSČM): Podzim života má být důstojný
- 23:08 Svárovská (Zelení): Genocida se neměří počtem obětí
- 21:03 Ministr Výborný: Zemědělství by mělo mít v EU samostatný rozpočet
- 20:07 Piráti: Vylučujeme spolupráci s ANO, SPD a extremisty
- 19:05 Macinka (Motoristé): Pokus o likvidaci úspěšného politika