Během odpoledního bloku se téměř zaplnil hlavní konferenční sál. Piráti představili například některé z metod, díky kterým se jim podařilo zvýšit povědomí veřejnosti o Pirátech: „Využili jsme analýzy pohybu lidí v ulicích Prahy. Venkovní reklama v Praze nás tak vyšla na zhruba 300 tisíc korun. Veškerou práci, kromě vývěsu materiálů, zajistili pirátští dobrovolníci,“ uvedl pražský Pirát Martin Duška.
Zlínský Pirát Marek Houser členům přiblížil způsob, jakým Piráti komunikují prostřednictvím Facebooku. Od začátku kampaně do současnosti se Pirátům podařilo na této síti zdvojnásobit počet příznivců – na současných více než 120 tisíc. „Nešlo nám jen o to předat informace. S lidmi vedeme otevřený dialog. Na dotazy dokážeme reagovat řádově v minutách,“ popsal Houser jeden ze způsobů komunikace Pirátů na sociálních sítích.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV