Dobrý den, kolegyně, kolegové.
Ano, k předřečníkovi, lodní doprava je velice ekologická, má jednu nevýhodu - nelze využít pro přepravu osob. To je asi ten hlavní problém. Kromě toho kapacita celého kanálu Dunaj-Odra-Labe bude omezena kapacitou plavebních komor. Když to srovnám s železniční dopravou a místo kanálu Dunaj-Odra-Labe bychom postavili jednu jedinou kolej, tak by se veškerý náklad, propustnost toho kanálu, vešel do jednoho jediného obyčejného nákladního vlaku za hodinu. Ta kolej, ta trať, by byla prakticky nevyužitá. Tolik asi ke kapacitě a možnosti využití takovéto obrovské investice. Je to naprostý nesmysl.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Článek obsahuje štítky
Havlíček , interpelace , piráti , Polanský , sněmovna , kanál Dunaj - Odra - Labe , 87. schůze , 11.3
autor: PV
Jak se postavíte k výsledku voleb?
Budete respektovat vůli voličů a dáte šanci sestavit vládu tomu, kdo volby vyhraje? Řeší se teď třeba jmenování Babiše, který je trestně stíhaný, ale jestli to lidem nevadí a zvolí ho, neměl by dostat šanci sestavit vládu? A byl byste pro, aby trestně stíhaný člověk nemohl kandidovat? Třeba mě by to...
Další články z rubriky

16:14 Ministr Ženíšek: Kandiduju, aby nám po volbách nediktovala Moskva
Komentář na svém veřejném facebookovém profilu k volbám do Poslanecké sněmovny.
- 14:12 Zálom (Svobodní): Niedermayer je prostě darebák
- 12:17 Nerudová (STAN): Místo štěkání volím raději práci
- 10:17 Langšádlová (TOP 09): Rusko zůstává největší hrozbou pro evropskou bezpečnost
- 8:14 Kubásek: Skutečné náklady ETS 2, které ministerstvo bagatelizuje
- 6:16 Kavij (KSČM): Ministerstvo obrany má díky zbrojařskému lobbingu NATO žně