Úvahy o zdražování se vynořují pravidelně a jsou součástí jednoduché kalkulace, kde na jedné jsou náklady a na druhé výnosy dopravního podniku. Kvůli neodpovědné politice ODS a „její“ zakázce na odběr 250 tramvají to dlouho vypadalo, že se Praha diskusím o zvýšení jízdného v dohledných měsících nevyhne. Dopravní podnik totiž tížily splátky za tyto vozy přesahující dvě miliardy korun ročně.
Naši vyjednavači ale v minulých dnech dokázali se dodavatelem dohodnout prodloužení splátek o čtyři roky s tím, že každoročně se bude platit pouze polovina původní částky, tedy o jednu miliardu korun méně. Výsledkem je tedy zakázka, která je výhodná pro město a jeho občany. Podařilo se snížit náklady, tlak na zvýšení cen odpadl a jízdně se tak zdražovat nebude.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: TOP 09