Primátor Žbánek: Místo nevkusných reklam estetické poutače

19.06.2021 15:54 | Zprávy

Město podpoří proměny označení obchodů

Primátor Žbánek: Místo nevkusných reklam estetické poutače
Foto: anoolomouc.cz
Popisek: Miroslav Žbánek

Snaha vtisknout centru města přívětivější a estetičtější tvář stála za vytvořením koncepčního metodického materiálu Označování provozoven a reklama v městské památkové rezervaci Olomouc.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: PV

Peníze z EU

Přečetl jsem si zde váš zajímavý komentář k čerpání peněz z EU a zeptám se trochu jinak, proč vůbec EU dává peníze za projekty, jako jsou třeba vámi zmiňované rozhledny nebo i třeba na cesty, co končí uprostřed pole? Přeci jen jde o peníze nás všech, neměla by být EU důslednější v tom, komu a na co ...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Vích (SPD): Houfnice za miliardy nemají garáže, ministerstvo znovu selhalo

9:15 Vích (SPD): Houfnice za miliardy nemají garáže, ministerstvo znovu selhalo

Za několik měsíců má česká armáda začít přebírat první z dvaašedesáti houfnic Caesar za 10,3 miliard…