Primátor Žbánek: Velkoplošná reklama na Národním domě v centru Olomouce... to je moc

21.07.2019 10:02 | Zprávy

Komentář na facebookovém profilu k reklamně na Národním centru v Olomouci

Primátor Žbánek: Velkoplošná reklama na Národním domě v centru Olomouce... to je moc
Foto: anoolomouc.cz
Popisek: Miroslav Žbánek

Velkoplošná reklama na Národním domě v centru. Tohle je opravdu příliš a pochybuji, že to magistrát povolil. Rada města nebo primátor nemají zákonnou kompetenci, jak takovou hrůzu zakázat, a ani reklamu v městské památkové rezervaci neschvalují. To je věcí úředníků státní správy, která na náš podnět zahájí správní řízení. Jako samospráva začínáme na útvaru hlavního architekta tvořit pravidla a manuál označování provozoven, výloh, poutačů a další reklamy v městské památkové rezervaci.

PS: Navíc to na mě obsahem té reklamy působí skoro až jako provokace

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

Článek obsahuje štítky

Olomouc , reklama , Žbánek

autor: PV

Mgr. Libor Vondráček byl položen dotaz

Nově navrhované masové sledování občanů EU

Dobrý den, zajímal by mě Váš postoj vůči návrhu Evropské Unie zvaný ChatControl, který by znamenal plošné šmírování každé odeslané soukromé zprávy, souborů, a jejich případné okamžité nahlášení policii. Samozřejmě jsou jako odůvodnění zneužívány naše děti, zítra terorismus a kdo ví, co příští rok. D...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:
style="min-height:300px;"> reklama
Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Ministr Kupka: Prodloužená platnost evidenční kontroly osobních aut přináší další úspory

23:00 Ministr Kupka: Prodloužená platnost evidenční kontroly osobních aut přináší další úspory

Od července 2025 se prodlužuje platnost evidenční kontroly v ČR na dva roky. Uspoří to čas i peníze …