V optimistických variantách z roku 2006 jsme se už osm let měli prohánět po kompletním okruhu, který se plánoval od 90. let 20. století. Problémem je, že se ve stavbě dotýkají majetky (a zájmy) tří složek veřejné správy – města, kraje a státu (ten je reprezentován Ředitelstvím silnic a dálnic). Koordinace mezi nimi, která by v zájmu veřejné stavby měla probíhat hladce, skřípe.
Přitom času na domluvu bylo dostatek. Město Plzeň bylo postaveno před problém s výkupem pozemků, kdy v konečné fázi muselo dojít až k vyvlastnění dvou z nich. V tomto mezičase, mohl kraj, jehož organizace Správa a údržba silnic Plzeňského kraje je zadavatelem celé stavby, připravit opravdu kvalitní a neprůstřelné podmínky pro vypsání soutěže o veřejnou zakázku. Odložení stavby je totiž zapříčiněno právě odložením konce přijímání nabídek v důsledku dotazů a námitek k projektové dokumentaci za strany potenciálních zájemců o zakázku.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV
Pokorná Jermanová (ANO): Emisní povolenky schválila Fialova vláda a teď proti tomu falešně bojuje
A kdo schválil a podepsal Green Deal? A co jste udělali pro jeho zrušení, jak jste slibovali? Podle mě jste jak jeden za 18 a druhý bez dvou za 20
Další články z rubriky

8:14 Kubásek: Skutečné náklady ETS 2, které ministerstvo bagatelizuje
Ministr Hladík bagatelizuje dopady ETS 2: tržní cena povolenek už se blíží dvojnásobku 45 €/t, soft …
- 6:16 Kavij (KSČM): Ministerstvo obrany má díky zbrojařskému lobbingu NATO žně
- 22:14 Farský (STAN): Ve střední Evropě posilují antievropské a antiukrajinské síly
- 20:16 Mádlová (ANO): Piráti slibují modré z nebe. Připomeňme si fakta o nich
- 20:06 Hejtman Holiš: Žádám prezidenta o veto školského zákona
- 18:02 Rajchl (PRO): Pokud uspějeme, od totalitního kyjevského režimu se distancujeme