Pravidelně ve tříletých intervalech publikuje OECD výsledky šetření PISA (Programme for international student assessment) a hodnocení znalostí patnáctiletých žáků v matematice, přírodních vědách a čtenářské gramotnosti.
Nyní jsou k dispozici výsledky z roku 2012. Oproti minulému šetření z roku 2009 si Česká republika mírně polepšila a cílí na průměrné výsledky zemí OECD.
Nicméně to není výsledek, se kterým bychom mohli být spokojeni.
Nedosahujeme totiž zdaleka výsledků, které byly naměřeny v roce 2003. Jakkoliv není možné z jednoho šetření - byť reprezentativního - dělat závěry, věřme, že je to trend, který bude v České republice pokračovat.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: TOP 09