Někteří kapitalisté a manažeři v obchodě zneužívají povánočních výprodejů a klamou zákazníky, komerční média k tomu vesměs mlčí. Žijí z inzerce.
"Lákají například na falešné slevy, kdy ve skutečnosti zboží vůbec nezlevní. Jiní účelově krátkodobě zboží zdraží a po následném snížení jeho ceny na původní hladinu vydávají rozdíl v cenách za slevu," uvedla dnes spotřebitelská organizace dTest, vydavatel stejnojmenného časopisu.
"Že je v určitém obchodě o 50 procent zlevněno ještě neznamená, že ho za 'zlevněnou' cenu nekoupíte jinde zcela běžně," uvedl vedoucí právního oddělení dTestu Lukáš Zelený. Každá prodejní akce je podle něj marketingovým tahem. Vždy je třeba si dávat pozor, i když nemusí jít ze strany obchodníka přímo o klamavé obchodní praktiky, dodal.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Milan Rokytka - profil