Když přišel pan Jurečka na ministerstvo zemědělství, jako nový ministr, nechal si udělat audit hospodaření a s velkou pompou pak kritizoval své předchůdce, že rozhazovali zbytečné miliony korun za propagaci zemědělských výrobků. Sdělil nám například, že 200 milionů na propagaci značky Klasa se mu jeví jako zbytečné vyhazování peněz, když většina občanů ví, co značka Klasa znamená.
Na tom by nebylo nic divného, jelikož takovéto audity se po volbách dělají, aby se zjistilo, jak předchůdci hospodařili a v případě pochybení se mohli pořádně zkritizovat. To také pan Jurečka veřejně udělal. Netrvalo ale moc dlouho a sám je terčem ostré kritiky a posměchu, jelikož se nedávno objevil v reklamě na propagaci českého zemědělství vysílané všemi televizními stanicemi. Tímto počinem ze sebe udělal hereckého klauna, který za peníze nás všech propaguje právě to, co před nedávnem kritizoval.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Radek Rozvoral - profil