Europoslankyně Sehnalová se pro vytvoření spotřebitelské poradny rozhodla v návaznosti na sérii seminářů, které již několik let pořádá s cílem seznámit účastníky s nekalými obchodními praktikami a možnostmi, jak se proti nim bránit, ale také jak reklamovat zboží či službu, jak vracet zboží a nepřijít o peníze či jak postupovat při změně obchodních podmínek. V rámci nich se na poslankyni často obraceli spotřebitelé s konkrétními dotazy či žádostí o podrobnější konzultaci případů, kdy narazili na nezákonné jednání ze strany prodejců výrobků či služeb.
„Spotřebitelská poradna je určena všem spotřebitelům, kteří se zajímají o svá práva. S žádostí o radu se mohou obracet i ti, kteří se přou s obchodníkem a neví, jak postupovat a na koho se obrátit. Takových lidí je stále bohužel hodně, a právě proto je připraven odborný poradce, který zdarma poradí, jak se bránit a případně odkáže na i příslušné dozorové orgány,“ vysvětluje vznik poradny europoslankyně Olga Sehnalová.
MUDr. Olga Sehnalová, MBA
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: cssd.cz