Vždyť další ukázkou vytváření této „regulokracie“ je nápad ministra dopravy Dana Ťoka, který chce, aby stát určoval, která odtahová služba pro vás přijede v případě, že zůstanete s nepojízdným autem na dálnici. A vytvoření tohoto státního monopolu chce zakotvit přímo do novely zákona, na kterém pracuje.
Opravdu tomuto přístupu nerozumím. Proč ministerstvo dopravy raději neřeší katastrofální stav českých dálnic, po kterých řidiči už jezdí pouze za trest? Nebo proč se ministerští úředníci raději nezaměří na tolik nutnou změnu „zelené“ legislativy, kterou zneužívají aktivisté při blokování výstavby nových dálnic?

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV