Postřehli jste trend v letošních předvánočních reklamách? Mladí zapomenou babičku na nádraží, protože se zakoukají do nového mobilu, další obdarují svoji babičku certifikátem o odčervení jednoho černocha v Africe.
Vždy je v hlavní roli prarodič. A vždy je hlavním tématem, jak jej odbýt co nejlevněji nebo nejraději vůbec.
Úcta ke starším je základem výchovy dalších generací. Kritizoval to již Jan Neruda v básni Dědova mísa. Ta však končí mravoučným poučením, kdy se syn zastydí za svoje zacházení s dědou.
Jistě není zapotřebí prokazovat svoji lásku rodičům a prarodičům jednou do roka, a to nějakým dárkem. Jestli mám někoho rád a vážím si jej mohu projevit své city i jinými způsoby a rozhodně častěji.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV