Šmejda (TOP 09): Quo vadis naše krajské školství? A jaké školství vlastně potřebujeme?

02.06.2020 5:36 | Zprávy

„Doba koronavirová“ přesně a výstižně poukázala na největší problémy a slabiny školství v kraji, ale také na jeho nesporné kvality.

Šmejda (TOP 09): Quo vadis naše krajské školství? A jaké školství vlastně potřebujeme?
Foto: TOP 09
Popisek: TOP 09

Žáci, studenti i pedagogové se ze dne na den vcelku rychle vypořádali se zavřenými školami a důsledky karantény. Někde snáz, někde s obtížemi se naučili pracovat na dálku (online), využívat moderní komunikační technologie, vzdělávací portály, metodické nabídky. Naučili se vytvářet sítě – spolupracovat navzájem, pomáhat a radit si.

Co potřebuje střední školství

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: PV

Proč EU řeší tresty za znásilnění?

Nemám nic proti zpřísnění, ale neměl by si to každý stát řešit legislativně sám? Proč mám dojem, že se EU plete do vnitřních záležitostí států čím dál víc? Kde končí její kompetence? Proč neřešíte třeba nelegální migraci, s kterou jste od voleb nepohnuli?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Piráti: Vláda selhala, občané mají právo na moderní služby

23:08 Piráti: Vláda selhala, občané mají právo na moderní služby

Od dnešního dne platí odklad účinnosti tzv. digitální ústavy, tedy zákona o právu na digitální služb…