Argumenty starosty Prahy 1 Oldřicha Lomeckého, aspoň jak jsou prezentovány v tisku, jsou jednoduché: Václavské náměstí má být oázou klidu, ve středovém pásu by mělo být stromořadí, navíc by tramvajové troleje kazily výhled na Národní muzeum. Václavské náměstí je dopravně obslouženo dostatečně – metrem a tramvajemi v Jindřišské.
Praha 2 obnovení tramvajové trati podporuje z praktičtějších důvodů: přes naše území totiž vede nejvytíženější tramvajová trať ve městě. Mezi Karlovým náměstím a náměstím I.P.Pavlova jezdí tramvaje ve špičkách každé 2-3 minuty. Častěji už to nejde, kapacita trati je plně využitá. Navíc ve chvíli, kdy dojde byť k malé nehodě, způsobí to dopravní kolaps – tento úsek prakticky není kudy objet. Ani nemluvě o situaci, kdy bude potřeba tuto trať rekonstruovat.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Zeleni.cz