Oba tyto záměry by měly v případě jejich realizace významný negativní vliv na život desítek tisíc obyvatel v Praze, protože jak nová přistávací dráha, tak okruh jsou vedeny přes obydlená území Prahy (Nebušice, Suchdol, Lysolaje, Sedlec, Bohnice, Čimice, Dolní Chabry, Ďáblice, Čakovice, Satalice, Černý Most, Horní a Dolní Počernice, Běchovice, Dubeč...)
Proč Praha prosazuje trasu okruhu, jehož idea vznikla před 50 roky?
Proč Praha prosazuje okruh v trase, na kterou stát nedostane dotace z Evropské unie?
Proč Praha prosazuje okruh v trase,
• která má stavební náklady přes 55 miliard Kč, tj. ve výši 1,2 miliardy Kč/km,
• která je nesrovnatelně dražší než varianta vedená mimo zástavbu mezi Středočeskými obcemi, u nichž jsou stavební náklady ve výši 0,5 miliardy Kč/km, může být financovaná z evropských fondů a je šetrnější k životnímu prostředí?
Proč Praha prosazuje okruh v trase vedené přes své zastavěné území a přírodní památky včetně oblasti Natura 2000?

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Trojkoalice