Ve třech etapách, během kterých budou muset cestující počítat s dopravními omezeními, se tramvajová doprava převede z provizorního do finálního stavu a zprovozní se mosty pro auta. Hotovo by mělo být v půlce května.
„Po skončení stavby povede zrekonstruovaný, téměř půlkilometrový úsek Výškovické ulice (III/4787) po šesti nových mostech namísto původních čtyř, které byly ve špatném technickém stavu, a proto musely být zdemolovány. Nově vybudované mosty budou sloužit také cyklistům, jejich součástí bude i cyklostezka,“ uvedl náměstek hejtmana pro finance a investice Jaroslav Kania. Upřesnil, že náklady na rekonstrukci mimoúrovňového křížení Výškovické ulice se silnicí I/11 (ulice Rudná) a železniční tratí (Polanecká spojka) dosáhnou zhruba 328 milionů korun bez DPH. Na stavbě se kromě Moravskoslezského kraje výrazně podílí Dopravní podnik Ostrava. Většina nákladů bude hrazena z evropských fondů.
Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV
Proč je důležité, kdo je v čele nějakého výboru?
A proč myslíte, že vám ANO žádného předsedu nedalo? A taky vzhledem k tomu, jak jde ta politická kultura z kopce (podle mě dost) neměly by se nějaké nepsané zvyklosti uzákonit? Jako třeba kdo má nárok na nějakého předsedu výboru nebo funkci ve vedení sněmovny?
Další články z rubriky
6:14 Ančincová (Piráti): Budu hlasem těch, kteří často nejsou slyšet
Komentář na svém veřejném facebookovém profilu k cílům k následujícím čtyřem rokům v Poslanecké sněm…




