Vinklátová (SLK): Snažíme se reagovat na nejnovější trendy v marketingu cestovního ruchu

11.07.2022 6:37 | Tisková zpráva

TikTok. Tato sociální síť, jejíž uživatelé vytvářejí a sdílí krátká videa, zaujala i oddělení cestovního ruchu Libereckého kraje To nyní na profilu s názvem Region Liberec představuje hlavně turistické zajímavosti a tipy na výlety. Za pouhé čtyři měsíce od vzniku tento obsah sleduje přes 15,8 tisíce unikátních uživatelů, což ho v mezikrajském srovnání řadí na jednoznačné první místo.

Vinklátová (SLK): Snažíme se reagovat na nejnovější trendy v marketingu cestovního ruchu
Foto: repro youtube, tan
Popisek: Květa Vinklátová

„Snažíme se reagovat na nejnovější trendy v marketingu cestovního ruchu. TikTok je platforma v naprosté většině mladé generace a my stojíme o to, aby k nám jezdili návštěvníci napříč generacemi a zájmy,“ uvedla Květa Vinklátová, náměstkyně pro kulturu, památkovou péči a cestovní ruch Libereckého kraje.

A proč zrovna TikTok kanál? Zejména proto, že v dnešní době je to jedna z nejvíce používaných aplikací, jejíž počet uživatelů neustále roste. Pouze v Česku ji mají nainstalovánu da miliony lidí. Na této síti je navíc mnoho uživatelů, které nelze najít na jiných platformách. Aplikace, jejímž prostřednictvím se nejdříve bavili mladí lidé, se stala místem, kde celá věková škála uživatelů tráví spoustu svého času a čerpá také inspiraci pro své cesty a výlety.

Úspěšnost prezentace na této síti dokazuje skutečnost, že během 4 měsíců zaujal tiktokový profil více uživatelů, než instagramový za několik let. Do budoucna je proto v plánu rozšíření spolupráce s místními fotografy, kteří připraví sadu videí z turistických cílů a představí je opět neotřelým pohledem s ohledem na specifickou cílovou skupinu.

Anketa

Co vy a letní dovolená?

hlasovalo: 6142 lidí

Region Liberec působí i na ostatních sítích, na Facebooku, Instagramu a Youtube, vždy s unikátním obsahem, který je připravován na míru uživatelům jednotlivých sítí. Největší úspěchy slaví Facebook, kde profil sleduje přes 33 tisíc uživatelů. Zde je obsah jasně rozdělen do několika pravidelných rubrik. Úterý patří nejčerstvějším informacím z turistických regionů, středa je ve znamení fotohádanek, ve čtvrtek se uživatelé podívají do historie pomocí retro fotografií a pohlednic, pátky jsou určeny tipům na výlety, sobota přinese nejlepší fotku týdne a neděle zakončuje fotkami od fanoušků.

Instagramový profil plní primárně funkci lákadla pomocí krásných fotek z míst známých, ale i těch, která na své objevení ještě čekají. Profil atakuje 15,3 tisíce fanoušků a aktuálně cílí hlavně na zahraniční návštěvníky. Youtube pak patří videím.

Tiktokový profl se nalézá ZDE.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: PV

Ing. Klára Dostálová byl položen dotaz

osobnosti ANO

Dobrý den, paní Dostálová, překvapil mě průzkum, podle kterého vás řada lidí nezná. Je pravdou, že já se o politiku dost zajímám a díky PL vás i znám. Ale napadá mě jedna věc, není chybou, že za ANO vystupují stále ti stejní? Babiš-Schillerová-Havlíček, občas vy nebo pan Nacher? Není potřeba, aby ge...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Prokšanová (KSČM): Ukrajina do EU? Nemyslím si...

6:04 Prokšanová (KSČM): Ukrajina do EU? Nemyslím si...

Měla by se země zmítaná vojenským konfliktem, potlačující politickou opozici, cenzurující média a to…