Česká televize nám v minulém týdnu předvedla ANOkalypsu - zjevení "pravd" politického mesiáše Babiše v čele ANO a katastrofální způsob dodržování mediálního soutěžního prostředí.
ANOkalypsou ale může být také vnímána obecná dlouhodobá marketingová politika soukromých médií vlastněných Babišem pro stimulaci poptávky po kandidátech hnutí ANO voliči. Čeho se ale dopustila veřejnoprávní Česká televize, jejíž obsah vysílání je řízen zákonem?
Ve středu 3.9.2014 od 20:00 uvedla na programu ČT24 pořad Obecní volby: Debata z vesnice roku 2012 ve kterém byl hostem také ministr financí Andrej Babiš. Jeho projev ovšem nebyl nadstranický z pozice ministra financí, ale jasně a nepokrytě hnutí ANO propagující z pozice jeho předsedy, přičemž z 91 minutového pořadu dostal 31 minutový prostor - osobně měřeno stopkami.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Svobodni.cz