Zatímco v Praze 7 a na magistrále prozatím dochází k úbytku dopravy, v Praze 6 se v okolí vjezdů a výjezdů z Brusnického tunelu tvoří lokální kolony a provoz se oproti předchozímu stavu zahustil. Tyto problémy lze však řešit.
Strana zelených již před dvěma měsíci představila podrobný plán obsahující konkrétní řešení pro maximální využití potenciálu po otevření Blanky, který je podpořen také aktuální studií z dílny Automatu. „Otevření tunelu Blanka musí být vnímáno především jako začátek nové etapy dopravní politiky Prahy, kdy je nutné urychleně omezit transit aut na povrchu a otevřít ulice chodcům a cyklistům,“ komentuje nutné kroky předseda pražských zelených Ondřej Mirovský.
Dejme chodcům delší a častější zelenou!
„Okamžitým krokem i bez stavebních opatření je nyní přeprogramování světelné signalizace na přechodech tak, aby mohli chodci pohodlně přecházet. Zelená musí svítit déle a častěji,“ dodává Ondřej Mirovský.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV