Když jsem před několika dny ze zvědavosti koukla na facebook Řádu strážců koruny a meče, zjistila jsem, že má víc než 217 tisíc fanoušků, Těch "liků" je skutečně hodně. Je to zaplacená reklamní kampaň nebo jste našel klíč k duši českého národa přes květinky, srdíčka a svíčky s hezkými výroky?
Určitě nejde o placenou reklamu, která by přivedla tolik respondentů na tyto stránky. Ono nejde ani o ta srdíčka, květinky a hezká slova. Záměrem celého tohoto snažení bylo zjistit, zda cílená podprahová reklama působící na naše občany s cílem odvést je od tradičních hodnot do světa čistě konzumního vnímáni, již poškodila rozpoznávací schopnost běžného občana a vlastní názor natolik, že je již pozdě o něco se pokoušet.
Záměrně jsme zvolili stejnou metodiku šíření informací a názoru jako požívají některá současná media, ale vedenou k opačnému cíli, tedy k návratu k takovým hodnotám jako je rodina, vlast, národ, tradice, historie a samozřejmě práce. Výsledek je jednoznačně výborný.
Fanoušků politického hnutí Řád národa je na facebooku ale podstatně méně. K hnutí asi ta srdíčka a hezké obrázky stačit nebudou, lidi budou chtít vidět konkrétní politický program - máte tedy nějaký? Pokud ano, můžete prozradit jeho hlavní body?
Základem naších politických cílů jsou tři základní pilíře: Národ, rodina, práce.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV