Tehdy jsme argumentovali takto – citujeme ze zápisů:
„Předvolební slib dokončit desetiletý tendr na autobusovou dopravu za čtyři miliardy korun Starostové pro Liberecký kraj nesplnili. Navíc opakovaně jednali ve prospěch firmy BusLine. A to jak změnami podmínek desetiletého tendru, tak prodloužením monopolu stávajícím dopravcům…“
„Ještě jako náměstkyně hejtmana jsem se opakovaně snažila situaci zachránit. V Radě kraje i na zastupitelstvu jsme vedli ostré debaty, dopravní zakázka ale nakonec byla jedním z hlavních důvodů pro mé odvolání – a radní Mastník byl první, kdo toto odvolání navrhl. Jednání pánů Mastníka, ale i Martina Půty, který tehdy nevěřil naším argumentům a naopak obhajoval kroky radního Mastníka, bylo často nepochopitelné, a to v tříleté i desetileté zakázce,“ připomíná nyní Zuzana Kocumová tehdejší dění.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV