MEDIÁLNÍ HODNOCENÍ
Analytik: Proč mají vlaky zpoždění a smrdí, jsme se od ministra nedozvěděli
Hojda označil současný stav financování dopravy za fatálně podhodnocený. „Pokud bychom v současné situaci měli uvést síť do pořádku, potrvá to 250 let," uvedl. „Rozpočtové výhledy jsou neudržitelné," připustil Dobeš. Dodal, že hlasoval pro Kalouskův návrh státního rozpočtu na příští rok, který přitom výrazně nadhodnocuje stání příjmy pro příští rok. Důležité však podle ministra budou především rozpočty pro roky 2013 a 2014.
Pozitivní dopad zvýšení mýtného a dálničních známek ministr spatřuje v tom, že lidé budou z finančních důvodů více využívat ekologičtější autobusové a vlakové dopravy. Zvyšování DPH, které se promítne i do cen jízdenek hromadné dopravy, se přitom podle Dobeše dá kompenzovat různými příspěvky.
Soukromí dopravci na železnicích? Jen aby nezkrachovali

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: qot