3D náhled zboží je v e-shopech stále populárnější, zvyšuje loajalitu zákazníků i konkurenceschopnost

29.10.2014 18:40 | Zprávy

3D prezentace produktů se v českých e-shopech stává stále populárnější. Podle aktuálních statistik obchodu Hurámobil.cz si 3D fotografii v detailu položky prohlédne téměř každý čtvrtý Čech. Internetovým obchodům se tak do 3D technologií vyplácí investovat. Kvalitní produktové fotografie totiž zvyšují nejen atraktivitu a návštěvnost stránek, mají rovněž vliv na celkový zisk a konkurenceschopnost e-shopu.

3D náhled zboží je v e-shopech stále populárnější, zvyšuje loajalitu zákazníků i konkurenceschopnost
Foto: Hans Štembera
Popisek: Klávesnice

Propagace zboží na internetu v podobě běžných fotografií a videí je již minulostí. Novým trendem se staly 3D náhledy zboží, které zákazníkům umožňují prohlédnout si určitý výrobek ze všech stran a prozkoumat všechny jeho detaily. „Příkladem je 3D nebo 360° stupňová fotografie, která dokáže zákazníkovi představit předmět ze všech stran bez nutnosti zobrazení desítek fotografií. Díky tomu získává zákazník efekt rotujícího 3D předmětu, který si může libovolně přiblížit či oddálit,“ řekla Hana Mráčková ze společnosti PhotoRobot, která se na produktovou fotografii specializuje.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

Jiří Čunek byl položen dotaz

Sociální dávky - Ukrajinci

Jak dlouho by podle vás měli mít tedy Ukrajinci nárok na dávky? A nemyslíte, že problém s tím, že vyplňují jakousi díru na trhu je způsoben hlavně tím, že jsou mzdy za danou práci směšné? Bohužel tím, že za tu mzdu jde pracovat třeba Ukrajinec to tlačí mzdy ještě níž nebo minimálně tu pak není tlak ...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Liberální institut: Výzva k deregulaci a posílení konkurenceschopnosti

16:13 Liberální institut: Výzva k deregulaci a posílení konkurenceschopnosti

Dokument vyzývá k akci a nastiňuje konkrétní návrhy na snížení regulační zátěže v Evropě a oživení j…