ASORKD: Asociace se musí omluvit Mattonce za reklamu na tramvajích

19.06.2015 10:34 | Zprávy

Vrchní soud v Praze dnes rozhodl, že asociace ASORKD, která před třemi lety zakoupila na třech pražských tramvajích reklamu upozorňující na zdevastovaný Löschnerův pavilon, poškodila dobrou pověst Karlovarských minerálních vod.

ASORKD: Asociace se musí omluvit Mattonce za reklamu na tramvajích
Foto: Hana Čechová
Popisek: Zdevastované Lázně Kyselka u Karlových Varů

 Asociace musí zveřejnit omluvu na petičním webu zachrante-lazne-kyselka.cz a v karlovarské mutaci MfDnes v rubrice „komentáře“.

Karlovarské minerální vody však ve své žalobě žádaly odškodnění 50 000,- Kč, omluvu v podobě placené inzerce na zpravodajských portálech idnes.cz a lidovky.cz a úhradu nákladů řízení. V žalobě také uvedly, že zveřejněnou reklamou mohl spotřebitel dojít k dojmu, že minerální voda Mattoni se těží v tehdy rozpadlém Löschnerově pavilonu.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: PV

Petr Sadovský byl položen dotaz

Jak je možné, že za předražené zakázky nenese nikdo z odpovědných politiků odpovědnost?

Nejen politickou, ale i třeba trestně právní? Vždyť to je přeci plýtvání našimi penězi a kdo ví, jestli za tím vším není i korupce? Nebo proč by jinak někdo kupoval něco, co je předražené? Teda pokud mu to jednoduše není jedno, protože to nejde z jeho kapsy, čemuž bych se taky úplně nedivil, ale pro...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Lesy ČR: Lesní pedagogika nadchla na Vysočině

20:16 Lesy ČR: Lesní pedagogika nadchla na Vysočině

Z lesů v kopcích, do nichž se technika nedostane, často svážejí dříví tažní chladnokrevní koně. V so…