ASORKD: Asociace se musí omluvit Mattonce za reklamu na tramvajích

19.06.2015 10:34 | Zprávy

Vrchní soud v Praze dnes rozhodl, že asociace ASORKD, která před třemi lety zakoupila na třech pražských tramvajích reklamu upozorňující na zdevastovaný Löschnerův pavilon, poškodila dobrou pověst Karlovarských minerálních vod.

ASORKD: Asociace se musí omluvit Mattonce za reklamu na tramvajích
Foto: Hana Čechová
Popisek: Zdevastované Lázně Kyselka u Karlových Varů

 Asociace musí zveřejnit omluvu na petičním webu zachrante-lazne-kyselka.cz a v karlovarské mutaci MfDnes v rubrice „komentáře“.

Karlovarské minerální vody však ve své žalobě žádaly odškodnění 50 000,- Kč, omluvu v podobě placené inzerce na zpravodajských portálech idnes.cz a lidovky.cz a úhradu nákladů řízení. V žalobě také uvedly, že zveřejněnou reklamou mohl spotřebitel dojít k dojmu, že minerální voda Mattoni se těží v tehdy rozpadlém Löschnerově pavilonu.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: PV

Kdy skončí s klimatickou hysterií i Evropa?

Tak to by mě taky zajímalo, a taky to, kdo je za tu hysterií zodpovědný a co se musí stát, aby se Evropa probudila? Neselháváte náhodou vy jako europoslanci, když nejste schopni ji zastavit a zařídit, aby se EU vzpamatovala než bude definitivně pozdě?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Hospodářská komora: Firmy chtějí v roce 2026 zvyšovat mzdy, nejčastěji do pěti procent

11:20 Hospodářská komora: Firmy chtějí v roce 2026 zvyšovat mzdy, nejčastěji do pěti procent

Téměř 70 % zaměstnavatelů plánuje v příštím roce zvýšit mzdy. Nejčastěji půjde o navýšení do 5 %, té…