ASORKD: Asociace se musí omluvit Mattonce za reklamu na tramvajích

19.06.2015 10:34 | Zprávy

Vrchní soud v Praze dnes rozhodl, že asociace ASORKD, která před třemi lety zakoupila na třech pražských tramvajích reklamu upozorňující na zdevastovaný Löschnerův pavilon, poškodila dobrou pověst Karlovarských minerálních vod.

ASORKD: Asociace se musí omluvit Mattonce za reklamu na tramvajích
Foto: Hana Čechová
Popisek: Zdevastované Lázně Kyselka u Karlových Varů

 Asociace musí zveřejnit omluvu na petičním webu zachrante-lazne-kyselka.cz a v karlovarské mutaci MfDnes v rubrice „komentáře“.

Karlovarské minerální vody však ve své žalobě žádaly odškodnění 50 000,- Kč, omluvu v podobě placené inzerce na zpravodajských portálech idnes.cz a lidovky.cz a úhradu nákladů řízení. V žalobě také uvedly, že zveřejněnou reklamou mohl spotřebitel dojít k dojmu, že minerální voda Mattoni se těží v tehdy rozpadlém Löschnerově pavilonu.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: PV

Ing. Aleš Juchelka byl položen dotaz

Opravdu myslíte, že za útok na Babiše může vláda?

Myslíte, že za rostoucí násilí a čím dál víc rozdělenou společnost může jen tato vláda? Podle mě za to můžete všichni politici - to jak se k sobě chováte, myslíte, že to je cesta, jak dosáhnout toho, aby se hlavně k sobě navzájem chovali lidé zase lépe a dokázali respektovat názor jiných, s kterým t...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Lesy ČR: Lesní pedagogika nadchla na Vysočině

20:16 Lesy ČR: Lesní pedagogika nadchla na Vysočině

Z lesů v kopcích, do nichž se technika nedostane, často svážejí dříví tažní chladnokrevní koně. V so…