Na celém světě má Allianz více než 78 miliónů zákazníků a přes 600 tisíc zaměstnanců, obchodních zástupců, nebo partnerů, kteří společně pracují na úspěchu značky Allianz. V souladu s tímto cílem zhruba 80 procent společností začleněných ve skupině Allianz vystupuje také pod jednotnou značkou Allianz.
Interbrand konstatuje, že snahy skupiny Allianz přijít s novými a inovativními přístupy při kontaktu s klienty posilují celkovou zkušenost se značkou napříč všemi trhy a nabídkami produktů. To vytváří atmosféru důvěry ve značku a posiluje její trvalou hodnotu.
Allianz stojí také v žebříčku top 50 nejlepších globálních zelených značek, který sestavuje rovněž Interbrand. Navíc už několik let je značka Allianz nejvýše hodnocená v indexu udržitelnosti Dow Jones mezi pojistiteli. To jen dokazuje, že všechny zelené iniciativy Allianz jsou správné, ať už to jsou investice do obnovitelných zdrojů, nebo do neutrálního dopadu obchodních operaci na klima či nabídky „eko“ produktů.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva