Poskytují přehlednější navigaci, snadný přístup k on-line službám, stejně jako možnost sjednat si pojištění výhradně prostřednictvím internetu. Najdete na nich i řadu novinek. Samozřejmostí je fulltextové vyhledávání, snadná orientace při hlášení pojistné události a přehledné zobrazení kontaktních míst na mapě. Nechybí ani stránka, obsahující odpovědi na všechny klíčové dotazy a nově jsou na tomto webu vystaveny i některé on-line formuláře, jež byly dříve pouze v off-line podobě.
"Snažili jsme se o to, aby naše nové stránky byly srozumitelné, přehlednější a intuitivnější, aby měly modernější podobu a klienti na nich našli formuláře, kterým rozumějí," říká Kateřina Jeníková, specialistka on-line marketingu Allianz pojišťovny. Poslední změnu prodělaly internetové stránky Allianz před sedmi lety.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva