Asociace podnikatelek a manažerek spouští na sociálních sítích kampaň #ChooseWOMEN

06.06.2020 9:31 | Zprávy

Českomoravská asociace podnikatelek a manažerek (ČMAPM) spouští na sociálních sítích kampaň #ChooseWOMEN, díky které může veřejnost podpořit lokální byznysmenku, jejíchž služeb využívá a je s nimi spokojena. Kampaní iniciované OSN a mezinárodními organizacemi, které podporují ženy v byznysu, chce ČMAPM pomoci zejména malým a středním podnikům a jejich zakladatelkám a manažerkám. Ty totiž podle prezidentky Kateřiny Haring patří k nejvíce postiženým v současné složité situaci na trhu zasaženém pandemií covid-19.

Asociace podnikatelek a manažerek spouští na sociálních sítích kampaň #ChooseWOMEN
Foto: cmapm.cz
Popisek: Českomoravská asociace podnikatelek a manažerek - logo

„Zapojit do kampaně se může kdokoli. Stačí, když vyfotí ženu-podnikatelku, jejíž produkty a služby doporučuje, a fotku nám pošle na adresu office@cmapm.cz. My pak vytvoříme z fotky a doporučení post, který budeme sdílet na sociálních sítích a který mohou sdílet i další,“ vysvětluje Kateřina Haring fungování kampaně. „Chtěli bychom takto pomoci podnikatelkám, které jsou všude kolem nás – kavárnice, fyzioterapeutky, restauratérky, kadeřnice a mnohé další, jejichž služeb denně využíváme, ale zůstávají pro nás neviditelné,“ doplňuje Haring. Kampaň podle ní potrvá do počátku prosince.

Choose women je mezinárodní platforma fungující pod záštitou Mezinárodního dne podnikání žen (WED). Jde o nepolitické hnutí, které si dává za cíl zviditelňovat a podporovat ženy v byznysu. Kampaň vznikla na základě průzkumu OSN, který poukázal na rozdílnosti v příjmech mezi ženami a muži a na ohrožení zejména starších žen chudobou. Kampaň bývá spojena právě s Mezinárodním dnem podnikání žen, který si připomínáme v listopadu. „Letos jsme si ale řekly, že největší pomoc potřebují podnikatelky právě teď, proto s ní nechceme čekat až do podzimu,“ vysvětluje Kateřina Haring. „Je známo, že průměrná ženská podnikatelka obdrží méně než polovinu toho, co dostane její mužský protějšek. A to by se mělo změnit, snažme se o to společně,“ vyzývá.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Marek Benda byl položen dotaz

To, že některá média budete ignorovat řeší podle vás co?

Neměli byste se chovat spíš přesně obráceně a komunikovat a vysvětlovat vaše počínání a rozhodnutí? Protože nejen já jim mnohdy absolutně nerozumím. A když koukám, tak vy třeba nereagujete ani s těmi, co se vás zde na něco slušně ptají. Se pak nedivte, že dáme hlas někomu, kdo se s námi bavit hodlá....

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

SFPI: 25 let ve službách důstojného bydlení a rozvoje obcí

19:15 SFPI: 25 let ve službách důstojného bydlení a rozvoje obcí

Státní fond podpory investic (SFPI) slaví 25 let své existence.