„Zapojit do kampaně se může kdokoli. Stačí, když vyfotí ženu-podnikatelku, jejíž produkty a služby doporučuje, a fotku nám pošle na adresu office@cmapm.cz. My pak vytvoříme z fotky a doporučení post, který budeme sdílet na sociálních sítích a který mohou sdílet i další,“ vysvětluje Kateřina Haring fungování kampaně. „Chtěli bychom takto pomoci podnikatelkám, které jsou všude kolem nás – kavárnice, fyzioterapeutky, restauratérky, kadeřnice a mnohé další, jejichž služeb denně využíváme, ale zůstávají pro nás neviditelné,“ doplňuje Haring. Kampaň podle ní potrvá do počátku prosince.
Choose women je mezinárodní platforma fungující pod záštitou Mezinárodního dne podnikání žen (WED). Jde o nepolitické hnutí, které si dává za cíl zviditelňovat a podporovat ženy v byznysu. Kampaň vznikla na základě průzkumu OSN, který poukázal na rozdílnosti v příjmech mezi ženami a muži a na ohrožení zejména starších žen chudobou. Kampaň bývá spojena právě s Mezinárodním dnem podnikání žen, který si připomínáme v listopadu. „Letos jsme si ale řekly, že největší pomoc potřebují podnikatelky právě teď, proto s ní nechceme čekat až do podzimu,“ vysvětluje Kateřina Haring. „Je známo, že průměrná ženská podnikatelka obdrží méně než polovinu toho, co dostane její mužský protějšek. A to by se mělo změnit, snažme se o to společně,“ vyzývá.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva