Asociace podnikatelek a manažerek spouští na sociálních sítích kampaň #ChooseWOMEN

06.06.2020 9:31

Českomoravská asociace podnikatelek a manažerek (ČMAPM) spouští na sociálních sítích kampaň #ChooseWOMEN, díky které může veřejnost podpořit lokální byznysmenku, jejíchž služeb využívá a je s nimi spokojena. Kampaní iniciované OSN a mezinárodními organizacemi, které podporují ženy v byznysu, chce ČMAPM pomoci zejména malým a středním podnikům a jejich zakladatelkám a manažerkám. Ty totiž podle prezidentky Kateřiny Haring patří k nejvíce postiženým v současné složité situaci na trhu zasaženém pandemií covid-19.

Asociace podnikatelek a manažerek spouští na sociálních sítích kampaň #ChooseWOMEN
Foto: cmapm.cz
Popisek: Českomoravská asociace podnikatelek a manažerek - logo

„Zapojit do kampaně se může kdokoli. Stačí, když vyfotí ženu-podnikatelku, jejíž produkty a služby doporučuje, a fotku nám pošle na adresu office@cmapm.cz. My pak vytvoříme z fotky a doporučení post, který budeme sdílet na sociálních sítích a který mohou sdílet i další,“ vysvětluje Kateřina Haring fungování kampaně. „Chtěli bychom takto pomoci podnikatelkám, které jsou všude kolem nás – kavárnice, fyzioterapeutky, restauratérky, kadeřnice a mnohé další, jejichž služeb denně využíváme, ale zůstávají pro nás neviditelné,“ doplňuje Haring. Kampaň podle ní potrvá do počátku prosince.

Choose women je mezinárodní platforma fungující pod záštitou Mezinárodního dne podnikání žen (WED). Jde o nepolitické hnutí, které si dává za cíl zviditelňovat a podporovat ženy v byznysu. Kampaň vznikla na základě průzkumu OSN, který poukázal na rozdílnosti v příjmech mezi ženami a muži a na ohrožení zejména starších žen chudobou. Kampaň bývá spojena právě s Mezinárodním dnem podnikání žen, který si připomínáme v listopadu. „Letos jsme si ale řekly, že největší pomoc potřebují podnikatelky právě teď, proto s ní nechceme čekat až do podzimu,“ vysvětluje Kateřina Haring. „Je známo, že průměrná ženská podnikatelka obdrží méně než polovinu toho, co dostane její mužský protějšek. A to by se mělo změnit, snažme se o to společně,“ vyzývá.

Vedle kampaně #ChooseWOMEN Kateřina Haring představuje veřejnosti příběhy známých i méně známých podnikatelek ve svém podcastu Podnikatelka natáčeném na zpravodajském serveru INFO.CZ, kam si každý týden zve zajímavé představitelky ženského byznysu.

Českomoravská asociace podnikatelek a manažerek byla založena v roce 1995. Sdružuje ženy, které pomáhají ostatním podnikatelkám a manažerkám uplatnit se v profesním životě a naučit se jej skloubit nejen s rodinným životem, ale i se svým osobním rozvojem. Další informace o asociaci, jejíž členky jsou majitelky a manažerky většinou v menších či středních podnicích, lze nalézt na webových stránkách ZDE.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

PhDr. Olga Richterová byl položen dotaz

Porodnost

Dobrý den, píšete, co chcete dělat pro zvýšení porodnosti, ale nezapomínáte, že jste už více jak dva roky ve vládě? Co jste zatím pro rodiny udělali? Vždyť i to navýšení rodičovské je nedostatečné a navíc diskriminující. A co je vlastně podle vás hlavní příčinou klesající porodnosti? Koukám, že neod...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Hospodářská komora pomůže podnikatelům s podáním elektronického daňového přiznání

19:02 Hospodářská komora pomůže podnikatelům s podáním elektronického daňového přiznání

Už jen přibližně dva týdny – do 2. května – mají podnikatelé čas na elektronické podání daňového při…