Kraj Vysočina se prezentuje dvěma vozy, jedním Nové Město na Moravě. Jednotlivá města i Kraj Vysočina využily jedinečnou možnost mobilní reklamy. Vlaky jezdí po celém kraji a jsou originální prezentací regionu a pozvánkou pro turisty i domácí.
Kraj Vysočina připomíná na jednom voze významná turistická, kulturní a historická místa regionu. Zároveň je mobilní pozvánkou na Zimní olympiádu dětí a mládeže, která se uskuteční 19. – 24. ledna 2014 v Novém Městě na Moravě. Druhý vůz přibližuje projekty Kraje Vysočina, Senior pas a Rodinný pas. Nové Město na Moravě, světové centrum klasického lyžování a biatlonu, zůstává věrné sportům. Propojilo motivy města, sportovců i úspěšné logo biatlonového mistrovství světa. Do centra zimních sportů lákají biatlonisté a běžec na lyžích, léto pak prezentuje cyklista či biker. Město svou reklamou láká také na plánované sportovní akce v roce 2014.
Nové jednopodlažní motorové vozy nabízí 70 míst k sezení. Samozřejmostí je prostor pro kočárky, kola nebo lyže, standardem je bezbariérový přístup včetně bezbariérové toalety s uzavřeným systémem. V létě zpříjemní cestujícím jízdu klimatizace. Okna vlaků jsou opatřena fólií proti poškrábání, sedačky jsou ze speciálních materiálů a povrchová úprava vlaků umožňuje snadnou údržbu. V Evropě v současnosti jezdí už přes 400 vozů tohoto typu. České dráhy objednaly za podpory ROPů celkem 33 motorových vozů, z toho 13 jezdí po Kraji Vysočina.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: České dráhy