Lidé i firmy zde mohou opět pohodlně vyřešit distribuční požadavky, jako například žádost o připojení, změnu příkonu, zaizolování vedení, žádosti o přeložku a další. Na všech TKM platí zvýšená hygienická opatření.
„Pomalu a jistě se začínáme vracet do režimu před pandemií, což jistě ocení všichni zákazníci, kteří jsou na našich TKM zvyklí řešit distribuční požadavky. I v průběhu této složité situace distribuční call centrum i online kanály fungovaly nepřetržitě a samozřejmostí bylo a je zajištění provozu distribuční soustavy a zabezpečení dodávek elektřiny zákazníkům,“ vysvětluje Michaela Kociánová, členka představenstva ČEZ Distribuce.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva