Cílem je zrychlit a zjednodušit celou administrativu a snížit chybovost při vytváření revizních zpráv, což ocení především zákazníci. O spolupráci je obrovský zájem, ČEZ Distribuce nyní spolupracuje s 276 revizními techniky.
„Iniciativou našeho programu bylo napomoci zákazníkovi zjednodušit a zrychlit administrativu činností, kterou přímo nezajišťujeme, nicméně mají dopad na podkladovou část žádostí zákazníka. Velký zájem o spolupráci nás těší, nově nastavené procesy a spolupráci v konečném důsledku pak ocení i spokojený zákazník, protože se celý proces urychluje,“ vysvětluje Lucie Masopustová, členka představenstva ČEZ Distribuce.
Revizní technici mají také nově přístup do Distribučního portálu k ověřování technických údajů o odběrném místě a mohou potvrdit revizní zprávy online. Právě online formu, přístupu k datům a zrychlení zpracování požadavku vidí jako hlavní benefit. „Nemusím již nikam chodit nebo složitě posílat poštou. Veškerá komunikace probíhá online, jako například potvrzení o vydání revizní zprávy nebo i informace o probíhajícím zpracování mých požadavků, nechybí ani informace o odběrném místě,“ pochvaluje si spolupráci Radim Kopřiva, revizní technik z Frýdku-Místku.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva