„Jsme rádi, že se můžeme postupně začít vracet do běžného provozu. Naše call centra i online kanály fungovaly po celou dobu naplno a vyřizovaly přes deset tisíc požadavků denně. Telefonátů na call centra v posledních dnech dokonce rapidně přibývalo, takže otevření zákaznických center přichází v pravý čas. I v těchto náročných podmínkách se nám dařilo držet úroveň servisu na těch nejlepších úrovních a zákaznická spokojenost s našimi zaměstnanci převyšovala 90 procent, což považuji za velký úspěch,“ říká generální ředitel ČEZ Prodej Tomáš Kadlec. „Upravili jsme samozřejmě provozní řád tak, aby byli co nejvíce chráněni zákazníci i naši zaměstnanci.“
Na všech zákaznických centrech platí zvýšená hygienická opatření. Zaměstnanci jsou vybaveni rouškami, ochrannými rukavicemi, dostatečným množstvím desinfekčních prostředků a na přepážkách byla instalována ochranná plexiskla. Úklidové firmy denně desinfikují celý interiér zákaznického centra i navazující veřejné prostory.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva