ČEZ řeší denně téměř 17 000 zákaznických požadavků. Uzavřené pobočky vyřizují telefonáty i emaily

31.03.2020 10:38 | Zprávy

Zákazníci ČEZ mohou bez omezení vyřizovat i nadále své požadavky. Call centra a online kanály fungují naplno. ČEZ Prodej sice musel uzavřít svá zákaznická centra a ČEZ Distribuce svá konzultační místa, pracovníci obsluhy však i nadále vyřizují přání a požadavky zákazníků. Výrazně roste aktivita na call centrech a zákazníci začali více využívat aplikace ČEZ ON-LINE a Distribuční informační portál.

ČEZ řeší denně téměř 17 000 zákaznických požadavků. Uzavřené pobočky vyřizují telefonáty i emaily
Foto: ČEZ
Popisek: Logo ČEZ

„Současná krize učí zákazníky více požívat internetové kanály. Zákazníci zjistili, že řadu služeb lze vyřídit kompletně online. Jde například o změnu výše záloh, termínů splatnosti, změnu adresy, platebních údajů a podobně. Počet online zadaných požadavků se zvýšil o 10 procent a stále roste,“ říká generální ředitel ČEZ Prodej Tomáš Kadlec. „Podobně stouply i počty telefonátů na bezplatné lince 800 810 820, kterých teď řešíme v běžný pracovní zhruba pět až šest tisíc. V pondělí, kdy je vždy největší aktivita, to je ale téměř sedm tisíc. Omlouváme se zákazníkům za mírně delší čekací dobu, protože i my musíme chránit své zaměstnance a řada z nich pracuje z domova, kde se zároveň starají o své děti. I tak jsme ale schopni se zákazníky vyřešit prakticky cokoliv.“

Zákaznická centra ČEZ Prodej jsou dočasně zavřená kvůli ochraně obyvatel. Jejich pracovníci však nezahálí a pracují i nadále. Každý den vyřeší zhruba 2200 zákaznických požadavků zaslaných prostřednictvím emailů nebo dopisů. Některá zákaznická centra se také přeměnila v call centra a část volajících je přesměrována tam. Pracovníci v obsluze dostávají preventivní dávky vitamínů a operátoři pracující z domova volají za pomoci „krizových notebooků“, které jim byly doma instalovány. ČEZ Prodej také navýšil výkon systému ČEZ ON-LINE, aby byl schopen bez problémů pokrýt nárůst požadavků zákazníků. Online řeší lidé denně zhruba 4500 požadavků.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Radek Rozvoral byl položen dotaz

Ke zvýšení porodnosti

Zajímalo by mě, zda také jako strana nějak řešíte to, jak usnadnit rodičům, kteří se starají o malé děti to, aby mohli pracovat a zároveň se starat o děti, které se o sebe ještě sami postarat nedokážou? Tím myslím, když vám skončí rodičovská, protože i to je podle mě dost problém, který je ale polit...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Cena Správy jeskyní ČR ocení osobnosti. Navrhněte kandidáty

22:03 Cena Správy jeskyní ČR ocení osobnosti. Navrhněte kandidáty

Osobnosti v oblasti výzkumu, ochrany a zpřístupňování jeskyní a krasového podzemí vyzdvihne Cena Spr…